یه شوخی، یه جدی...
یادداشت هایی برای زندگی
دین و خانواده

 خودمونیم ها، ولی اگه دقت کرده باشین همیشه همه حرف از این می زنن که خانوما باید توی خونه خودشون رو برای شوهرشون آرایش کنن و لباس مرتب بپوشن و عطر و ادکلن استفاده کنن و خلاصه ازین حرفا!!!

حالا این وسط نباید یه پرانتزی یا پاورقی چیزی باز کرد و گفت: آخه بابا!! مگه خانومِ این آقا، دل نداره؟!؟! چطور خانومه بوی ادکلن بده، آقاهه بوی روغن موتور ماشین؟!؟! خانومه موهاشو مدل فشن 2012 درست کنه، آقاهه مدل خشن 1012 ؟!؟!؟! خانوم لباس شیکان پیکان بپوشه، آقا زیرپوش سالای 40-42 خدابیامرز بابابزرگشو؟!؟!؟ خلاصه که آقایون محترم این جور مواقع بدنیست یه نگاهی تو آینه به خودشون بندازن!

 

بازم خودمونیم، دیگه اینقدرا که من میگمم نیــــــست، ولی خب یه چیزی گفتم که یه چیزی گفته باشم!!! بابا اصلا بیـــخیال!! اصل مطلب این بود که یه جایی یه مطلب خوب خوندم که دوست داشتم برای شما هم بگم، همیــــن! حالا مطلب اینه که:

حسن بن جهم می گويد: بر حضرت موسی بن جعفر عليه السلام وارد شدم، ديدم‏ خضاب فرموده است. گفتم رنگ مشكی به كار برده ايد؟  فرمود: بلی، خضاب و آرايش در مرد موجب افزايش پاكدامنی در همسر او است. برخی از زنان به اين جهت كه شوهرانشان خود را نمی آرايند، عفاف را از دست می دهند.

حديث ديگری از پيغمبر اكرم صلی الله عليه و آله نقل شده: نظيف باشيد و خودتان را شبيه به يهود نكنيد. سپس فرمودند: زنان‏ يهودی كه زناكار شدند بدان جهت بود كه شوهرانشان كثيف بودند و مورد رغبت واقع نمی شدند. خودتان را پاكيزه كنيد تا زنانتان به شما راغب‏ گردند.



نظرات شما عزیزان:

گروه یار آموزه های دین
ساعت20:32---15 شهريور 1391
توجه توجه!!





همان طور که می دانید در پایان هرفصل وبلاگهای برتر معرفی می شوند و با توجه به این که این ارزیابی ها تازه از اول تابستان آغاز شده اولین سری وبلاگهای برتر در گروه های مختلف پایان شهریورماه اعلام خواهد شد.





به همین دلیل از شما مدیر محترم وبلاگ درخواست می شود که تا پایان روز 24 شهریور ماه تعداد مطلب مورد نظرتان را در وبلاگتان قراردهید تا در حق شما اجحافی صورت نگیرد.








برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه معیار های ارزیابی می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:


http://yassin-taha.blogfa.com/post-296.aspx





شاد باشید[گل]


سیبدل
ساعت20:31---15 شهريور 1391
این مطلبت خیلی ظریف بود..



من که جذب شدم تا تهش خوندم



عکس هات هم خیلی باحال بود..



ممنون از مطلب قشنگت





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





اسلایدر

دانلود فیلم